ÇAĞRI MERKEZİ TARİFELERİ

Çağrı Merkezi Tarifelerimiz, Sabit numaralar, Diğer STH’lar, 444’lü Aramalar, Yurt içi GSM, üç haneli numaralar ve Yurt Dışı aramaları için farklı fiyatlandırılan ve sadece Çağrı Merkezi hizmeti veren işletmelere uygulanan fiyatlardır. Arama süreleri ve çağrı merkezi özelinde verilen hizmet çeşitliliğine göre fiyatlar değişkenlik göstermektedir.

CAN TELEKOM’un ses hizmetleri kalitesi ve Çağrı Merkezi tarifeleri sektörün diğer oyuncularından bizi ayıran ve müşterilerimizin bizi tercih etmesi noktasındaki en önemli kriter olarak öne çıkmaktadır.

Çağrı merkezlerine sunulan hizmetler sadece ses hizmetleri ile sınırlı kalmayıp müşteri memnuniyeti kapsamında CRM yazılımları ile çağrı merkezi özelinde (inbaund ve outbaund görüşme süreleri göz önünde tutularak) desteklendiği gibi; çağrı merkezi müşteri temsilcilerinin verimli kullanılabilmesi katkıda bulunacak CRM çözümlerine (Communication Center, Predective Dialer, Otomatik Arama, Telego, IVR, Conference Manager vb.) de destek olmaktayız.

Çağrı merkezi tarifeleri için lütfen detaylı fiyat isteyiniz.

HEMEN İLETİŞİME GEÇ

Ulaşın, Santralinizi Kullanmaya Başlayın

Kısa Sürede Kurulum ile Anında Hizmetinizdeyiz.